Om

Fokus på alt det der flytter noget i salget ...

Billede til mobil version

Siden 2009 har jeg arbejdet som selvstændig konsulent i TheLeadCompany med optimering af salgskæder og brug af CRM i mere end 50 projekter. Potentialet for at styrke salget er stort mange steder og det er super spændende at arbejde med et bredt mix af virksomheder inden for produktion, service og handel. 

F.eks. nu i mere end 5 år med at styrke salget i Dantherm i Skive. De sidste 2 år fast 2 dage om ugen. En spændende rejse med fokus på udvikling af salgskultur og udrulning af CRM i 14 lande. Læs meget mere om den case her (link til case på vej).

Jeg var i 2015 med til at skrive en bog om Strategisk Salg. Og har siden drømt om at skrive min egen bog. Den drøm er nu under realisering med bogen: Sælg mere med CRM – 5 ting du ikke kan undvære og 10 fejl du ikke må begå. Bogen forventes færdig her i Q4 ’19. 

Fra TheLeadCompany til Mosano

Formålet med at skrive bogen er i høj grad at stoppe op og reflektere over den læring og de erfaringer jeg har opsamlet de sidste 10 år. Samtidig er det tid til en relancering af TheLeadCompany, hvorfor jeg her i 2019 skifter navn til Mosano, som er en sammentrækning af ordene: Move Sales Now.

Jeg ved fra analyser af mere end 2.000 virksomheders salgskæde, at der er meget man kan optimere i de fleste salgskæder. Navnet Mosano understreger at mange af disse indsatser kan få god effekt på salget allerede på den meget korte bane. Hvis man altså griber forandringen rigtig an. Hvad enten det handler om elementer i salgskulturen, konkrete indsatser i hele salgskæden eller hvordan et CRM-system – nyt eller revitaliseret – kan være en driver for vækst allerede inden systemet er taget i brug. 

I Mosano har jeg et styrket fokus på at:

  • Forankre ny adfærd hos salgsledelse/sælgere som bidrager til øget effektivitet, arbejdsglæde og vækst ude hos kunderne. Bl.a. med afsæt i en tættere og længerevarende tilknytning til den enkelte kunde
  • Sikre at CRM som et vigtigt salgsstøtte- og styringsværktøj bliver ordentligt implementeret og integreret i salgsorganisationen og det daglige salgsarbejde. Så CRM bidrager med overblik, indsigt og en endnu bedre performance
  • Udvikle en endnu stærkere værktøjskasse, inspireret af egne projekter og kunder, af deltagelse i en række spændende arrangementer hos bl.a. DI, EGN, samt tæt dialog med spændende samarbejdspartnere som Intenz, TeamDirect og CRM-huse som SuperOffice DK, Proactive (Dynamics) og WebCRM

Person- og virksomhedsoplysninger

Mosano
v/Niels Holme
Ravnsbjerggårdsvej 112
3480 Fredensborg
CVR: 34583021

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close