Udbyttet

Et styrket salg med en begrænset indsats ...

Hvis du som salgsleder ønsker at realiserer jeres potentiale for at sælge mere fuldt ud, så læs videre her …

Min metode er udviklet alene med det formål at styrke jeres salg. Til hurtigt og effektivt at identificere, prioritere og realisere de indsatser som skal til. Jeg har arbejdet med metoden hos mere end 50 virksomheder og på få timer kan I være et andet sted i jeres tilgang til salget. 

Som salgsleder vil du høste udbyttet på flere måder: 

  • Du vil få styrket din salgsledelse – du vil selv blive inspireret, udfordret og også trænet i en ny måde at gå til nogle af dine ledelseopgaver i salget på, ligesom at du vil få nogle simple værktøjer til at hjælpe dig med at holde fast i den forandring du ønsker i dit team
  • Dine sælger vil udvikle deres tilgang til salget – dine folk vil blive udfordret på deres mindset ift. salget, på hvordan de plejer at gøre ting i hverdagen og hvilke små justeringer der skal til, for at de kan sælge noget mere uden at skulle løbe stærkere af den grund
  • Jeres nuværende tilgang i salget vil blive “syre-testet”  jeres platform for salget – salgsprocessen, kulturen, målene, værktøjerne, mv. – vil få et grundigt eftersyn. Hvor vi sammen identificere og prioritere vigtige indsatsområder, samtidig med at vi skaber en første fælles erkendelse og en klar motivation for at gennemføre den nødvendige udvikling.

Hvad betyder det så for salget konkret hos jer ...? 

Du vil få synliggjort hvor stort et salg I går glip af i dag ved ikke at have helt styr på jeres leads, salgsmuligheder og nuværende kunder. 

Ligesom at du vil få skabt en markant stærkere platform for salget, som vil gøre det betydeligt nemmere for dig at lede på de rigtige indsatser og samtidig udvikle dine folk i processen. 

En platform som hviler på en langt større grad af “parathed”, fordi I har styr på alt det grundlæggende. Og som samtidig hjælper jer til at arbejde mere målrettet, struktureret og gennemsigtig med salget i alle 3 faser, hvilket med sikkerhed vil tilfører jer:

  • En styrket fødekanal til salget = der generer flere gode leads til jer
  • Højere kvalitet i pipeline = der giver jer en øget konvertering 
  • Bedre styr på kunderne = der sikre at I sælger mere til flere

Du kan læse mere om præcist hvordan ved at klikke på “Vil du vide mere om udbyttet-knap” nedenfor …

Hvad kræver det af dig som salgsleder ...

Det kræver ikke ret meget tid af dig og dit team at være i et forløb med mig. På få uger og møder/workshops kan I være et helt andet sted med jeres salg. 

Og som du kan se af min metode og værktøjer, så forbereder, analysere, facilitere og samler jeg op på alle aktiviteter i forløbet og omsætter det til en prioriteret og fokuseret køreplanSom du kan bruge til at arbejde videre med de ønskede forandringer, evt. i en sparring med mig, igangsætte og realisere de ønskede forandringer en efter en. Høste frugterne heraf og styrke indsatserne yderligere over tid.

Den vigtigste pointe her er selvfølgelig at du skal være helt klar på din egen rolle som salgsleder i forandringen og selvfølgelig også sikre at du får afsat noget tid og ledelseskraft til den del i din hverdag. Måske især hvis du er den type salgsleder der helst har hovedet dybt nede i driften, måske selv er med i salget i nogle sammenhænge, elsker brandslukning mere end planlægning etc.

Læs mere om dine konkrete udbytter her …

85 % kender ikke lønsomheden på deres leadkanaler (LM-analysen ´14)

81 % kan ikke se, om sælgerne får leveret nok leads til at opbygge en stor nok pipeline

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close