RGS90 (2)

RGS90

Brug for mere effektive leadkanaler

RGS90 A/S er med 22 modtageanlæg i Danmark, og ca.160 medarbejdere, en af Skandinaviens største miljøvirksomheder og markedsleder  i DK indenfor jordrensning og genbrug af affald og håndtere mere end 5 mill. tons årligt.

Brug for at fylde pipeline op

Koncerndirektør Søren Refsgaard, med bl.a. ansvar for salget i RGS90, fik med implementeringen af vores SuperOffice moduler til Lead & Pipeline Management dokumenteret, at pipeline ikke var så stærk og troværdig som ønsket (læs mere om hvordan her).

“TheLeadCompany introducerede os til deres salgskædekoncept, hvor man arbejder med at optimere hele salgskæden fra A-Z og derigennem skaber en stærkere sammenhæng og effektivitet i salgsarbejdet.

For at fylde pipeline op og fordi jeg havde en klar fornemmelse af at vi ikke fik nok ud af vores forskellige leadkanaler, valgte vi, sammen med TheLeadCompany, at fokuserer på optimering af udvalgte leadkanaler og på at styrke salgsarbejdet på udvalgte områder.

Stort potentiale i salgsorganisationens egen lead generering (Interne Fangster)

I de første måneder af 2013 har vi derfor kørt et forløb med fokus på at:

  • Styrke de interne og eksterne sælgeres forståelse for nødvendigheden af lead generering
  • Motivere og træne medarbejderne til at identificere og kvalificere flere og bedre leads
  • Identificere potentialet i lead kanalen med afsæt i medarbejdernes egne input og samtidig forpligtige alle til at generere flere leads i hverdagen”

Selv om forløbet ikke er færdigt endnu forventer jeg et betydeligt udbytte heraf. F.eks. har de interne sælgere af egen fri vilje budt ind med en 3-dobling af deres lead generering hvilket alene forventes at give os en pæn meromsætning i år.

Mobil Lead-APP skal gøre det nemt for sælgerne af fange leads

Samtidig har vi besluttet at deltage i udviklingen af en Lead-APP sammen med TheLeadCompany. App’en vil løfte vores eksterne sælgeres lead generering fordi de, mens “de er på farten”, både kan registrere og kvalificere leads via deres smart phone.

Disse leads bliver så automatisk og via en web service formidlet bagud til vores CRM-system, således at ingen leads bliver tabt på gulvet. Den APP forventer vi os også meget af!”

Læs mere om LEAD-APP’en

RGS90 ønskede sig en stærkere og mere troværdig pipeline

Læs også om hvordan vi med vores Lead & Pipeline moduler til SuperOffice CRM har hjulpet RGS90 med få en stærkere pipeline, med at indføre bedre risikostyring på pipeline og hvordan både salgsledelsen og den enkelte sælger herigennem blev en større succes.

Læs mere om Lead & Pipeline moduler til Superoffice.

For mere information om RGS

Flere kunder

Brdr. Klee

Brdr. Klee Mangel på gode leads Brd. Klee er et driftigt handelsfirma der omsætter for et 3-cifret millionbeløb fordelt på

Læs mere »

SSI Schäfer​

SSI Schäfer​ Vejen til vækst går gennem en styrket fødekanal SSI Schäfer er verdens største leverandør af intralogistik logistikløsninger, en

Læs mere »

EDC​

EDC​ …vil være endnu bedre! Førende Erhvervsmægler vil være endnu bedre Har man sagt erhvervsmægler har man også sagt EDC.

Læs mere »

RGS90​ (1)

RGS90​ Brug for en stærkere pipeline RGS90 A/S er med 22 modtageanlæg i Danmark, og ca.160 medarbejdere, en af Skandinaviens største

Læs mere »

RGS90 (2)

RGS90 Brug for mere effektive leadkanaler RGS90 A/S er med 22 modtageanlæg i Danmark, og ca.160 medarbejdere, en af Skandinaviens største

Læs mere »

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close