Sælg mere med CRM

– 5 ting du ikke kan undvære og 10 fejl du ikke må begå!

Jeg skriver på en bog med ovennævnte arbejdstitel  

De fleste virksomheder sælger ikke det de kunne sælge, fordi de ikke har et ordentligt salgsværktøj. Mange har forsøgt sig med CRM – men aldrig rigtig fået succes hermed.

Det er der to årsager til: 1). De har ikke spurgt sig selv: Hvorfor kan vi ikke undvære CRM og omsat det til konkret adfærd i hverdagen 2). De der har implementeret CRM, har ikke taget opgaven alvorligt nok, hverken før, under eller efter, og sikret en løsning, der giver reel værdi til sælgerne.

Det koster på salget fordi:

  • Fødekanalen til salget ikke er stærk nok
  • Pipelines kvalitet er svag og svær at gennemskue
  • Eksisterende kunder sejler deres egen sø
  • Sælgerne er ikke gode nok til at kvalificere og følge op.

Vil du gerne have yderligere inspiration, så er der her to links til artikler der sætter scenen både for bogen og for seminar hos DI Handel:

Artikel 1: Få effektive salg med CRM

Artikel 2: Sælg mere med CRM (4 fejl du ikke må begå) 

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close