Det handler om viden
Forestil dig, at du som salgs- og marketingschef sætter dig ind i et cockpit og her kan prioritere og aktivere dine ressourcer på præcis den måde, der giver mest mulig effekt af den samlede investering.
I stedet for tommelfinger regler kan du med relativt få data fra din egen virksomhed sikre dig et overblik og et beslutningsgrundlag, som styrker din forretning markant.
Fra fornemmelse til fakta
Det gode ved den faktabaserede tilgang til leadkanalerne, og hele salgstragten er, at I, udover flere og bedre leads, får en masse inspiration til at vælge gamle leadkanaler fra og nye til.
Derudover får du værdifuld information om hvordan du kan få mere ud af dine salgs- og marketingsfolk og ikke mindst til, hvordan du får etableret et mentalt overskud i din organisation.
Læs artiklen her i InBusiness (s. 14-15)
Vil I gerne vide mere om hvordan I kan styrke hele jeres salgskæde)?
Så kontakt os for et inspirationsmøde om hvordan vi kan hjælpe jer til at opbygge en styrket fødekanal til jeres sælgere – en ægte vækstmotor – og dermed skabe en positiv sneboldeffekt i hele din salgskæde. Med bedre møder, højere konverteringsrater, kortere lukketider og en stærkere pipeline.
I kan også få et samlet billede af styrken i jeres salg ved at besvare vores online Salgskædeanalyse. Det tager kun 10-15 min. og omfatter gratis og helt uforpligtigende feedback!
Flere artikler
Få effektive salg med CRM
Få effektive salg med CRM Virksomhederne bør udvikle deres salg ved at give deres sælgere de rette kompetencer, værktøjer og
Sælg mere med CRM (4 fejl du ikke må begå)
Sælg mere med CRM (4 fejl du ikke må begå) Får du brugt dit CRM-system til at løfte salget til
Teknologistærke virksomheder er ofte svage – på salget!
Teknologistærke virksomheder er ofte svage – på salget! Mennesker med stor viden om teknologi – ofte ingeniører – er en
Manglende Lead Management koster millioner
Manglende Lead Management koster millioner Vi ved fra vores analyser, at 9 ud af 10 virksomheder taber rigtig mange leads
Strategi er succes
Strategi er succes Tre ud af fire danske virksomheder har ingen eller en uklar strategi for lead management, og det koster
Hvor meget går I glip af i jeres leadkanaler?
Virksomhederne ved de går glip af et stort potentiale de ved bare ikke hvor meget! Uddrag fra artikel i Markedsføring
Det handler om viden
Det handler om viden Forestil dig, at du som salgs- og marketingschef sætter dig ind i et cockpit og her
Kundeemner fortjener større opmærksomhed
Kundeemner fortjener større opmærksomhed … eller har du talt med dine kundeemner idag? (klip fra artikel) Det spørgsmål stiller partner
Toplinjen svækkes af manglende fokus på nysalg
Toplinjen svækkes af manglende fokus på nysalg (klip fra artikel) – Virksomhederne skal vide, hvilke leadkanaler, der giver dem mest
Er lead kanalerne “kampklare”?
Er lead kanalerne “kampklare”? Det korte svar er NEJ SLET IKKE og det påvirker i høj grad mange virksomheders muligheder